ליוקרה אין שנייה. אלמנט מסוים יכול להיות יוקרתי או לא יוקרתי אולם לא ניתן לחקות יוקרה כך שהחיקוי יראה אמיתי. יוקרה אמיתית אינה צעקנית ונטולת מניירות, היא קלאסית ואיננה חולפת עם אופנות למיניהן ולמעשה ניתן לומר כי הריהוט היוקרתי הינו בין הגורמים החשובים ביותר בעיצוב בית ברמה גבוהה. בחירה נכונה של הריהוט תבטיח סגנון מרשים ויופי ייחודי. אחד האלמנטים המשמעותיים ביותר בעיצוב חדרי שינה יוקרתיים הוא הארונות.
ארונות תופסים לא מעט מרחב. בין שמדובר בארונות בגדים או בארונות נעליים, בחדר הארונות או כל אלמנט אחר המיועד לאחסון בחדר השינה – כל אלו תופסים לא מעט מקום ויש לייחס להם את החשיבות המתאימה על מנת ליצור את המראה המעוצב והייחודי. עיצוב חדרי שינה יוקרתיים מחייב שימת לב לפרטים הקטנים ובחירה של ארונות הזזה יוקרתיים ואיכותיים. כיום ניתן אף לבחור את הסגנון המתאים ביותר עד לרמת ידית הדלת..

ההבדל בין ארונות הזזה רגילים ליוקרתיים

ארונות הזזה משווקים ברשתות רבות אולם אך מעטים מהם הינם אכן ארונות הזזה יוקרתיים העשויים חומרים איכותיים, מציעים אחריות לטווח הרחוק והופכים את חדר השינה לפנינה אמיתית. באמצעות בחירת החומרים הנכונים ניתן לעצב את חדרי השינה המקסימים ביותר אשר ישרתו את בעליהם למשך שנים רבות. תודות לעיצובים המרשימים הקיימים כיום ניתן ליהנות מחדרי שינה הכוללים ארונות הזזה יוקרתיים שעוצבו באופן אישי עבור בעלי הדירה.
אין ספק כי עיצוב חדרי השינה בפרט והבית בכלל הינו תחום ההולך ונעשה יותר ויותר פרטי ומותאם אישית. אם בעבר היו חדרי השינה היוקרתיים מעוצבים על פי הנחייה או מגזין כלשהו הרי שכיום ניתן לעצב חדרי שינה באמצעות ארונות הזזה יוקרתיים ולהפוך את חדר השינה לבעל מראה מרשים ביותר – כזה שאין לאיש. בחירה בעיצוב יוקרתי של חדר השינה מבוססת על שיקולי פונקציונאליות וכן שילוב של אלמנטים חדשניים כגון ארונות הזזה יוקרתיים בעיצוב מרשים ושילוב מיטה נפתחת לקינג סייז ועוד.

חידושים בתחום ארונות עם דלתות הזזה

בין החידושים ההופכים את חדר השינה לחדשני וייחודי ניתן למצוא את חדרי הארונות הקומפקטיים המאפשרים אחסון חכם בחדר השינה, מיטות נפתחות ומתקפלות, קולבים נסתרים ותאורה המשתלבת בחלל הפונקציונאלי ועוד. בחירה חכמה של מעצב פנים תבטיח מראה מרשים של חדר שינה בעיצוב ייחודי הכולל ארונות הזזה יוקרתיים, מיטה נפתחת לגודל ענק, חדר ארונות מרשים וכל הפינוקים האפשריים.